Gyakori kérdések

Megrendeléssel, telepítéssel, szállítással kapcsolatos kérdések

Hogyan rendelhetem meg a kiválasztott terméket?

A kiválasztott terméket írásban tudod megrendelni, melyet e-mailben, faxon vagy postán tudsz eljutatni hozzánk. Elérhetőségeink...

Mikor történik egy megrendelt rendszer vagy szoftver telepítése?

A megrendelést követően küldünk egy előleg bekérő levelet. Ezen előlegbekérő alapján kell átutalnod nekünk az általad elfogadott és megrendelt árajánlatunkban feltüntetett előleg összegét, mely a végösszeg 50%-a. Az előleg beérkezését követően egyeztetjük veled melyik időpont lenne a legmegfelelőbb a telepítésre. Amennyiben szeretnéd, a megrendelésedben előre kikötheted a telepítés pontos időpontját.

Hogyan történik az adatfeltöltés?

Az adatfeltöltés kétféleképpen történhet. Amennyiben a telepítés előtt a rendelkezésünkre bocsátod a feltöltéshez szükséges összes anyagot (ételek, italok, ha szükséges receptek) mi egy kedvezményes tarifával számolva gyorsan és pontosan elvégezzük a feltöltést. A másik lehetőség, hogy a feltöltést ti végzitek el, amiben természetesen segítségetekre leszünk. Ha mi töltjük fel annak az az előnye, hogy a telepítéssel egyidőben használható is egyből a rendszer. Ha ti töltitek fel, annak az az előnye, hogy megismeritek a programot, ezáltal bármikor önállóan és könnyedén tudjátok azt bővíteni.

Kapunk-e oktatást a telepített szoftverhez?

Igen. Árajánlatunk minden esetben magában foglal egy oktatást is. Mindenképpen javasoljuk, hogy azt vedd igénybe, mert a személyes információ átadás a leghatékonyabb. Ezen kívül minden szoftverünkhöz adunk egy közérthető, magyar nyelvű kézikönyvet, mely segítségedre lesz az oktatáson hallottak felidézésében.

Bérléssel kapcsolatos kérdések

A szoftverbérleti díj mit foglal magában?

A szoftverek havi használati díját, korlátozás nélkül igénybe vehető telefonos problémamegoldó szolgáltatást, supportot, szoftver követést, mely magában foglalja a törvényi változásokat havi 15 perc távszervizt, melyet akár oktatásra is használhatsz

Mennyi ideig kötelező bérelni a szoftvert, ha ezt választom?

Nincs semmilyen kötelezettséged. Nálunk nincs hűségnyilatkozat, a bérlet bármikor felmondható. A bérleti díjakat havi gyakorisággal, előre számlázzuk, és amennyiben azt kifizeted, megkapod a következő hónapra vonatkozó új aktiválási kódot. Amennyiben úgy döntenél, mégse kívánod tovább bérelni szoftverünket (aminek mi nem örülünk, de elfogadjuk) ezt írásban kell jelezned felénk, melyet mi visszaigazolunk. Ezt követően már nem küldünk több számlát és megszüntetjük a bérleti szerződést.

Szüneteltethetem-e a szoftver bérletet?

Igen, ezért is előnyös ez a konstrukció a szezonálisan nyitvatartó üzletek számára.

Később megvásárolható-e egy bérelt szoftvert?

Igen, a bérelt szoftvert bármikor megvásárolhatod. Ezért is alkalmas ezen konstrukció a saját környezetben való kötöttségek nélküli kipróbálásra.

Van-e lehetőség hardver eszközök bérlésére?

Igen. Így már tényleg csak egy elhatározás szükséges ahhoz, hogy pár napon belül nálad is működhessen egy kiváló rendszer.

Garanciával és hibaelhárítással kapcsolatos kérdések

Mennyi garanciát kapok a szoftverekre?

Szoftvereinket élettartam garanciával forgalmazzuk. Ezt azt jelenti, hogy amíg ki nem vonjuk a forgalomból minden felfedezett hibát díjmentesen ki fogunk javítani és a rendelkezésedre fogunk bocsátani.

Milyen garanciát kapok a hardverekre?

A hardver elemekre egy-két-három év, helyszíni garanciát vállalunk, típustól függően. Amennyiben meghibásodik nálatok egy általunk szállított hardver eszköz, csak annyi dolgod lesz, hogy értesítesz minket és mi személyesen, vagy futár segítségével intézzük a mielőbbi javítást vagy cserét.

Mennyi idő alatt hárítjátok el a felmerülő problémát?

Ez minden esetben a felmerülő problémától függ. Igyekszünk a hibák mielőbbi elhárításáról gondoskodni. Az egyszerűbb hibákat általában telefonon orvosolni tudjuk. Amennyiben van internet elérési lehetőséged az adott számítógépen, sok esetben a távszerviz hozza a leggyorsabb és legköltséghatékonyabb megoldást. Amennyiben valamilyen hardver elem hibásodik meg, igyekszünk átmenetileg áthidalni a kiesését és amennyiben nálunk garanciális gondoskodunk a mielőbbi javításáról. Hibaelhárítás kapcsán az elsődleges szempontunk, hogy mielőbb, működőképes legyen a rendszer, hisz tudjuk, hogy a munkaeszközötök.

A meghibásodott eszközt mennyi idő alatt javítjátok meg?

A javítás készülékfüggő, így a konkrét javítási időt csak az eszköz pontos megnevezését követően tudjuk megmondani. Az átlagos javítási idő 3-15 nap között van, de mindig igyekszünk cserekészüléket biztosítani.

Mennyi idő alatt értek ki hozzánk, ha ez elkerülhetetlen a hibaelhárításhoz?

Hibaelhárításunkat úgy szerveztük, hogy száz kilométeren belül mindenkihez van legalább egy olyan személy, aki ki tud menni és meg tudja oldani a felmerülő problémát. A kiszállás gyorsasága kizárólag a kollega elfoglaltságától függ.

Kell-e fizetnem a hibaelhárításért?

Ez attól függ, mi volt a hiba és hogyan oldódott meg. A szoftver hiba javítása minden esetben ingyenes. Egyéb hibák esetén, amennyiben előfizetsz problémamegoldó szolgáltatásunkra, a telefonon történő segítségnyújtást ingyenesen biztosítjuk,a távszervizért viszont az aktuális árlistánkban feltüntetett árat számoljuk fel. A helyszíni kiszállás minden esetben fizetős. Amennyiben bérled a programot, havi 30 perc távszervizt ingyenesen igénybe vehetsz.

Bővíthetőséggel, szoftverfrissítéssel kapcsolatos kérdések

Tudom-e bővíteni a megvásárolt rendszeremet?

Igen, a rendszer bármikor bővíthető. Kérd személyre szabott, részletes árajánlatunkat.

Tudok-e kézi számítógépet kapcsolni később az éttermi rendszeremhez?

Igen, kérd személyre szabott, részletes árajánlatunkat és tanácsainkat a bővítéshez.

Kell-e fizetnem a szoftverfrissítésért?

Amennyiben kötöttél velünk átalánydíjas szoftverkövetési szerződést, úgy a frissítésekért nem kell külön fizetned. Amennyiben nem rendeltél ilyen szolgáltatást, az interneten publikált árlistánkban megtalálod a verzióváltás költségét. Amennyiben bérled valamelyik szoftverünket, a szoftverfrissítést ingyenesen biztosítjuk.

Visual Restaurant® éttermi szoftverrel kapcsolatos kérdések

Vállaljátok az étlapunk feltöltését? Ha igen, mennyiért?

Igen, egységes és kedvezményes 9.900 Ft+áfa díjért vállaljuk kezdő étlapja feltöltését. Amennyiben recepteket is kezel, azok felvitelére is lehetőséget biztosítunk, azomban ennek az árat csak a termék receptek pontos megismerése után tudjuk megadni.

Kezel a program raktárkészletet?

Igen. Az alap programunkba egy komplett raktárkészlet kezelést építettünk, ami az nyersanyag beszerzéstől a receptúrán át az készletek ellenőrzéséig minden lehetőséget megad számodra.

Kezeli a recepteke a program?

Igen.

Tudok kézi számítógépet használni a rendszerrel?

Igen. Elsők között vagyunk aki kézi számítógépet használt a rendelés felvételhez, így ebben igazán jó megoldást tudunk kínálni számodra.

Nyilván tudom-e tartani a törzsvendégeim és tudok-e nekik személyreszabott kedvezményt biztosítani?

Igen. Ehhez szükséged lesz egy speciális modulra. A vendégeid számára biztosíthatsz százalékos kedvezményt, adhatsz ajándék kártyát, biztosíthatsz számukra halasztott fizetést.

Kezel-e több árlapot a program?

Igen.

Támogatja a program az étel kiszállítást?

Igen. Érdeklődj, mert erre több megoldásunk is van. Az internetről akár közvetlenül a konyhádra is érkezhetnek a rendelések. Továbbá közvetlen összeköttetést tudunk biztosítani a Falatozz, Wolt és FoodPanda ételrendelő portálokkal.

Hogyan tudom elszámoltatni a délelőttös és a délutános csapatom?

A programhoz kérhetsz egy Műszak kezelő modult, ami egy napon belül több részzárást is lehetővé tesz. Ennek következtében a csapataid teljesítményét külön is értékelheted.

Hogyan kell kezelni a Borravalót és Felszolgálási díjat?

Az alábbi részletes és mindent magában foglaló tájékoztatást a Magyar Vendéglátók Ipartestülete adta ki:
Borravaló és Felszolgálói díj kezelés

Visual Hotel® szállodai szoftverrel kapcsolatos

Be tudja küldeni az NTAK részére az adatokat a szoftver?

Igen. A legfrissebb NTAK protokoll szerinti adatküldést biztosítunk.

Tudok a programmal hivatalos ÁFÁ-s számlát kiállítani?

igen. A legfrissebb NAV Online számlakészítésre felkészített a program.

Lehet okmányolvasót csatlakoztatni hozzá?

Igen, lehet. Több fajta okmányolvasót támogat programunk az egyszerűbbtől az exkluzívig.

Készít a program IFA kimutatást?

Igen.

Nagyon bonyolult a programot megtanulni? Mennyi ideig tart?

Egyáltalán nem bonyolult, szerintünk a legkönnyebben elsajátítható program. Egy-két nap biztosan elegendő a teljes átláthatósághoz.

Tudok visszaigazolást küldeni a vendégnek?

Igen. Egy egyedileg előre megszerkesztett sablonlevél alapján, mely több nyelvű lehet.

A saját weblapomról szeretnék foglalásokat fogadni. Megoldható ezzel a programmal?

Igen. Szükséged lesz hozzá egy speciális modulra, továbbá a weblapodba egy ezt kezelő rész beépítésére és máris fogadhatod a foglalásokat.

Tudok a programmal számlát kiállítani?

Igen. Hivatalos számla kiállítására alkalmas.

Tudok a programmal előlegszámlát kiállítani?

Igen.

Kezel a program hátralékos számlákat?

Igen.

Kezeli a program az opciós foglalásokat?

Igen. Így nem neked kell figyelni rájuk.

Rendelkezik könyvelő modullal a program?

Sajnos nem, de több könyvelő programnak is át tud adni adatokat. Kérd tájékoztatónkat a támogatott könyvelő programokról.

A vendégeket át tudom küldeni Excelbe?

Igen. A programhoz kérhetsz egy export modult, mely segítségével Excel formátumban kinyerheted belőle az adataidat.

Elérhetőségeink

mobil: +36 20 941 9400

vezetékes: +36 85 562 097

e-mail: iroda@com-passz.hu

8640 Fonyód, Fő u. 31. (időpont egyeztetés szükséges)

Copyright © Com-Passz Kft. Minden jog fenntartva.